on line users

Cerca nel blog

lunedì 24 ottobre 2011

POMIDOROWA Z OCZKAMI DEMONA NA HALLOWEEN

Organizujac halloween'owe przyjecie mozemy cale menu tj. od antipasti poprzez dania glowne a na deserach skonczywszy- przygotowac w jak najbardziej straszliwej wersji. Moja kolejna propozycja to tym razem pierwsze danie- zupa pomidorowa. Ale to nie taka sobie zwyczajna pomidorowka,ale pomidorowka z plywajacymi oczkami :) Oczka zrobione sa z malych kulek mozzarelli i oliwek. Efekt piorunujacy,moje dziecko nie chcialo tknac zupy ........... ;)
Inspiracja pochodzi z tej strony.


Skladniki na zupe pomidorowa :

Nie wiem czy powinnam wlasciwie podawac tu przepis na pomidorowa-wszak to klasyk kuchni polskiej i z pewnoscia kazda pani domu ma juz swoj wlasny, sprawdzony przepis. Dodam jedynie ,ze ja do mojej pomidorowej dodaje kilka swiezych pomidorow .Po ugotowaniu natomiast,wyciagam wloszczyzne oprocz marchewki i miksuje blenderem.

Skladniki na "oczka" :

- kilka malych kulek mozzarelli
- kilka zielonych oliwek faszerowanych papryka.

Wykonanie :

W kulkach mozzarelli wydrazyc delikatnie koncowka noza dziurki. Nastepnie wsadzac przekrojone na pol oliwki. Gotowe oczka ukladac w zupie i serwowac.






6 commenti:

  1. świetny pomysł, dobra opcja by była też na czarninie :P :)
    PS: Świetny blog, będę zaglądać!
    Pozdrawiam,
    Szana Banana :)

    RispondiElimina
  2. Super pomysł! Wygląda genialnie!

    RispondiElimina
  3. Uuuu, a ja na jutro mam pomidorową :)) Pomysł jak znalazł.

    RispondiElimina
  4. Niby taka zwykla pommidorowa,prawda, a jak mozna ja straszliwie ulepszyc ;)
    Pozdrawiam.

    RispondiElimina