on line users

Cerca nel blog

venerdì 18 maggio 2012

SERNIK Z BITA SMIETANA

Uwielbiam serniki i choc nie mam niestety dostepu do polskiego twarogu i tak probuje je piec.
Sernik z bita smietana znalazlam u Kamili na blogu Ogrody Babilonu. Upieklam, skosztowalam i .....musze powiedziec , ze to taki sernikowy "must have" ;) Polecam !|




Skladniki :

-1 kg twarogu sernikowego (ja uzylam Quark)
- 10 jaj
- 500 ml smietany kremowki
- 1 i 1/2 szklanki cukru
- 2 budynie waniliowe
- 1 lyzka ekstraktu z wanilii
- 250 g herbatnikow maslanych
- szczypta soli

Wykonanie :

Bialka oddzielic od zoltek i ubic z sola. Do ubitych bialek dodac cukier i ubijac az ten sie rozpusci, nastepnie dodac zoltka i dalej ubijac, dodac ser, ekstrakt oraz budyn i wymieszac az masy sie polacza.
Ubic smietane i delikatnie polaczyc z masa serowa.
Na wylozonej papierem do pieczenia blaszce ulozyc warstwe herbatnikow. Wylac na wierzch mase serowa i piec przez 35 minut w temperaturze 200 ° C a nastepnie przez 25 minut w temperaturze 180 ° C. 
Kroic po ostudzeniu.




16 commenti:

  1. Alizea, ale się cieszę, że Ci wyszedł i smakuje. Uściski ślę!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Smakowal i to jak - zrobil furrore (szczegolnie na znajomych);)

      Elimina
  2. Risposte
    1. O tak - warty naprawde sprobowania . Pozdrawiam :)

      Elimina
  3. Idealny dla mnie ,właśnie taki lubię,kupiłam już mój ulubiony ser w wiaderku z Lidla i upiekę taki sernik na weekend.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Daj znac Maiola jak Ci wyszedl. Mam nadzieje, ze Cie rowniez zachwyci :)
      Dziewczyny- ale Wam zazdroszcze twarogu ....

      Elimina
  4. Super wygląda ,takie lubię! Sernik ,dlaczego tyś jest sernik ? ... :)

    RispondiElimina
  5. I have never used whipping cream in a cheesecake, but by the looks of this picture-it obviously works! Thanks for sharing this unusual recipe and have a great weekend!

    RispondiElimina
  6. W połączeniu z kremówką musi bosko smakować

    RispondiElimina
  7. Pysznie wygląda, a ja kocham serniki,oj tak!
    Pozdrowienia serdeczne :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Wiem Majanko,ze kochasz serniczki :) Tyle ich masz na Twoim blogu- krolowo sernikow ;)

      Elimina
  8. Witaj! W jakiej części wloch mieszkasz? woli rodzaj twarogu uzylas? Bo tu w Włoszech jest kilka... I budyń chyba będę musiała zrobić sama bo jeszcze nie spotkałam w żadnym supermarkecie!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Witaj :) Mieszkam na Sycylii. Uzylam do tego sernika quark, ktory kupilam w Lidlu. Budynie mialam z Polski ale mozesz tez sama zrobic mieszajac make ziemniaczana z pszenna. Pozdrawiam !

      Elimina