on line users

Cerca nel blog

lunedì 20 gennaio 2014

SALATKA Z SUSZONYMI POMIDORAMI, SMAZONYM BOCZKIEM I PARMEZANEM

Dzisiaj zapraszam na pyszna salatke . Skladniki uzyte do jej zrobienia sa latwo dostepne. Mi osobiscie podoba sie tez  to, ze  dosc szybko sie ja przygotowuje. Swietna jako lunch, dobrze sie sprawdza na imprezy i niezastapiona na wieczorne, letnie upaly.




Skladniki :

- rukola
- kilka cienkich plastrow boczku ( u mnie : pancetta)
- suszone pomidory (w oliwie)
- Parmezan 
- oliwa z oliwek
- ocet balsamiczny*
- sol

* zamiast proponowanego przeze mnie dressingu mozna salatke polac oliwa z zalewy, w ktorej zakonserwowane  byly suszone pomidory.

Wykonanie :

Rukole dobrze wyplukac, osuszyc na durszlaku.
Na talerzu lub polmisku , na ktorym  bedzie serwowana salatka - wylozyc porwana rukole.
Dodac przesmazone plasterki boczku i suszone pomidory.
Calosc posypac Parmezanem startym obieraczka do warzyw.
Polac na koniec dressingiem przygotowanym z mieszaniny oliwy  i ocetu balsamicznego oraz odrobiny soli.

Buon appetito !





Ponizej widok na zatoke Sant'Alessio Siculo (Sycylia)




Ponizej jedna z plaz w Taorminie (Sycylia)



2 commenti:

  1. uwielbiam suszone poidory ! i rukole , pominełabym boczuś dajac kurczaka ;)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Wiem,ze z kurczakiem bylo by bardziej "fit", ale co tam-mi smakuje taki chrupiacy boczek. Do diabla z kaloriami i cholesterolem :D

      Elimina