on line users

Cerca nel blog

lunedì 7 aprile 2014

WIELKANOCNA PRZYSTAWKA

Klasyk salatkowy- jajka z tunczykiem ale... bez majonezu. Ta efektownie podana przystawka moze byc ozdoba nie tylko wielkanocnego stolu.
Zapraszam :)



Skladniki :

Do nadziania  3-4 cytryn

- 3 jajka ugotowane na twardo
- mala puszka tunczyka- ok.50 g (waga po odsaczeniu)
- posiekana natka pietruszki (okolo 1 lyzki)
- 1 lyzka kaparow
- sol i pieprz
- oliwa z oliwek extravergine

Wykonanie :

Cytryny dobrze umyc. Przeciac na pol wzdluz. Wydrazyc miazsz (ktory  mozna pozniej wykorzystac).
Jajka   dobrze rozgniesc widelcem. Wymieszac z tunczykiem , kaparami oraz natka pietruszki.Doprawic do smaku sola i pieprzem. Dodac oliwe z oliwek - tyle, by masa sie nie rozpadala.
Salatka napelnic polowki cytryn. Przybrac natka pietruszki.
Przystawke ta mozna przygotowac na kilka godzin przed podaniem.


Buon appetito !





Lekka Wielkanoc Wielkanocne Smaki - edycja IV

8 commenti:

  1. Ale pięknie to wygląda :D Z chęcią bym zjadła takie coś na Wielkanocne śniadanie ;)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Dziekuje slicznie. Co do przystawki to wystarczy praktycznie wymieszac widelcem i gotowe wiec .... moze ktos zrobi Ci niespodzianke i zaserwuje na swieta ;)

      Elimina
  2. Risposte
    1. Kamilko, Twoje propozycje to dopiero !

      Elimina
  3. tak, tak, tak! własnie o to chodzi - majonez nie jest nieodzownym elementem Wielkanocy! ;) cudowny pomysł i piękne podanie!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Dziekuje Jula :) Wiesz, moja wloska czesc rodziny nie przepada za majonezem wiec rzadko go uzywam w kuchni...

      Elimina
  4. Przepięknie podane. Pyszne z pewnoscią. :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Majanko kochana zamienilabym z przyjemnoscia taka przystawke na jeden z Twoich serniczkow ! Wiesz, jak bardzo je lubie ;)))

      Elimina